Поръчай дизайн


Дизайн и пред печат

Базов пакет фирмена идентичност:

* Фирмени цветове
* Фирмени шрифтове
* Дизайн на фирмено лого

Основен пакет фирмена идентичност:

* Фирмени цветове
* Фирмени шрифтове
* Дизайн на фирмено лого
* Дизайн на визитка
* Дизайн на бланка (за факс и e – mail)
* Дизайн на плик

Пълен пакет фирмена идентичност:

* Фирмени цветове
* Фирмени шрифтове
* Дизайн на фирмено лого
* Дизайн на визитка
* Дизайн на бланка (за факс и e – mail)
* Дизайн на плик
* Дизайн на папка
* Изграждане на фирмен сайт


Предпечатна подготовка

Рекламни:

Флаери Лесен, бърз и икономичен начин да запознаете клиентите си с нови продукти и услуги. Подходящ за масово разпространение в големи тиражи.

Дипляни Имайки предвид малко по-големия й размер тя може да даде по-детайлна информация за Вас и Вашата фирма. Насочена към целевите клиенти, с подходящия дизайн и форма, тя може да бъде полезен рекламен материал при запознаване на клиента с фирмата.

Брошури Със своята атрактивност и дълготрайност брошурата е подходяща както за реклама на отделен продукт или услуга, така и за цялостната дейност на фирмата.

Каталози Представете своите продукти в красива и атрактивна форма и визия. Предоставяйки на клиентите детайлна информация за всичко, което предлагате, Вие ще избегнете проблема с недостатъчната им осведоменост.

Плакати Информирайте за новите си продукти или предстоящи събития чрез подходящо изработени плакати.

Рекламни торбички Те могат да бъдат сигурен Ваш съюзник в завършването на фирмената Ви идентичност, както и в спечелването на клиента.

Опаковки В съвременния свят опаковките са тези, които продават продукта. Погрижете се за външния вид на Вашата стока.

Етикети, Стикери Въпреки различното им предназначение и вид, те винаги са полезен елемент при търговската дейност.

Талони, гаранционни карти Подходящи за търговски промоции и след продажбено обслужване, в синхрон с фирмената визия тези рекламни носители могат да направят голямо впечатление на клиента, ако са изработени по подходящия начин.

Фирмени:

Визитката е лицето на Вашата фирма пред клиенти и партньори. Тя е първото впечатление, а както всички знаем , то е най-важното.

Бланка наложете индивидуалност във фирмената си кореспонденция. Така фирменото лого и стил ще се откроят в очите на Вашите партньори и клиенти.

Плик Напомнете за себе си чрез Вашата кореспонденция. Създайте уникални фирмени пликове, които да затвърдят Вашия имидж.

Папка Необходимо и подходящо средство за компактно съхранение и разпространение на Вашата реклама.

Формуляри, Кубчета, Фактури Улеснете всекидневната си организация с формуляри, създадени специално за да посрещнат Вашите нужди. Дайте на клиентите си сигурност, като застанете с Вашият дизайн зад официалните си документи. Дори и задължителните документи могат да имат дизайн, съобразен с Вашата фирмена идентичност.

Бюлетини и списания Редовното издаване на бюлетини и списания е ключ към разрастване. Тези рекламни материали спомагат за утвърждаването Ви като последователна и просперираща фирма.

Баджове Покажете логото си на клиента още с влизането му във Вашия офис. Помогнете за налагането на фирмената си визия и стил.

Линийки Един нестандартен начин да наложите визията си.

Карти Покажете на своите клиенти и партньори, че са привилегировани, като им предоставите уникална карта. Нека те се гордеят, че имате специално отношение към тях.

Картички Използвайте всеки повод, за да напомните за себе си. Вашите бизнес партньори ще бъдат очаровани от Вашето внимание и находчивост.

Обложки за CD Един прекрасен вариант за напомняща реклама.

Дипломи, грамоти и сертификати Отличете високите заслуги с подходящ дизайн.

Дизайн за външна реклама

Tрансперанти, Табели, Витрини, Билбордове, Обемни букви. Знамена, Тотеми,  Автобуси, Коли, Яхти, Нестандартни


Сувенири

Календари: глави за календари,   1 тялo,  3 тела, едно листови  много листови, джобни календарчета

Химикали,  Запалки,  Луксозни сувенири, Комплекти, Бележници

Визитници, Ключодържатели, Кожени изделия, Чаши, Пепелници

Часовници, Калкулатори, Тениски, Шапки, Други, Картички

След изготвяне на проекта от дизайнерите печата се извършва, чрез печатница Екстрийм


Интернет реклама

Регистрация на домейн

Да имате собствен домейн (от типа http://www.ime_na_firmata.com, net, info и т.н.) днес не е лукс, а необходимост. Собственото “име на сайт” е гаранция за сериозен бизнес и професионално отношение. Ние можем да Ви предложим регистрация на “име на сайта” и да Ви консултираме по отношение на подходящото окончание (.com, .net, .info и т.н.), според типа и бранша на Вашия бизнес.

Обща теория
В световната мрежа всеки компютър има свой собствен уникален (IP) адрес, представен като цифри напр. 212.36.8.230 . За жалост в този вид е почти невъзможно човек да помни много такива адреси. За да е по-лесно и асоциативно запомнянето на тези низове от цифри съществуват сървъри (компютри предоставящи услуга), които най-общо казано изпълняват ролята на нещо като ‘телефонни указатели’, в които са записани кой IP адрес на кое име отговаря. Лесно обяснено, когато искате да влезете напр. в страницата на Екстрийм, пишете extreme.bg и сървъра автоматично връща че е IP адреса на това име, а не се налага да въвеждате 212.36.8.230.

Какво е домейн?
Тези имена от ‘телефонния указател’ се наричат домейни. Домейнът (domain name) е уникалното име, под което ще съществува дадена интернет страница. Терминът идва от английски domain – област, територия, сфера. За да съществува един интернет сайт е нужно той да бъде ‘качен’ на компютър с интернет връзка, а за да има име (domain) във виртуалното пространство е необходимо да се регистрира такъв.

Регистрация на домейн
Процедурата по регистрирането на домейн отнема между 12 до 48 часа. Минимален срок за регистриране на домейн е 1 календарна година.

Необходимата за нас информация е името на домейна който сте решили да регистрирате. Ако името е вече заето, ще предложим алтернативни варианти.

Хостинг

За разлика от домейна, който дава името на сайта във виртуалното пространство, хостинга до известна част определя възможностите, които има разработчика на сайта. Например ако искате онлайн магазин не може да използвате обикновен хостинг, в който е включена поддръжка само на основните (html) страници.

Какво е хостинг?
За да бъде вашият сайт достъпен в Интернет 24 часа в денонощието и 365 дни в годината, нужно е той да бъде инсталиран в специален компютър, който да е непрекъснато включен и постоянно свързан с Мрежата. Освен това, в този компютър трябва да бъде инсталиран определен набор от програми, които да “обслужват” сайта. Този компютър се нарича уеб сървър или Интернет сървър.
Както по света, така и у нас, има фирми чиято дейност е свързана именно с инсталирането и поддържането на такъв вид компютри (сървъри), и които предоставят услугата по отдаването под наем на част от тези компютри за инсталиране сайтовете на клиенти.
Терминът идва от английската дума host, но в случая означава абонамент за пространство на даден сървър, който предлага определени услуги за Интернет.

Предложения
Предлаганият от нас хостинг за Вашите интернет страници позволява не само ‘приютяването’ на обикновени страници, но дава възможности като създаване на страници с динамично – променящо се съдържание, MySQL сървър за бази от данни, голямо дисково пространство, e-mail адреси, удобен панел за управление и още…

Дизайн на сайт

Ако все още нямате интернет сайт, ние можем да го разработим за Вас ….
Всеки разработен от нас сайт е съобразен с потребностите и вкусовете на клиента.

Дизайна на сайта е една особено важна част за посетителите. Той трябва да е в синхрон с фирмената визия. При графичния дизайн на един сайт трябва да се съобразят:

  • Дизайна на стартовата страница
  • Цветовата схема
  • Шрифтовете
  • Четливост на екрана (тип, цвят, размер на шрифта, дължина на реда)

При програмирането на сайта ние използваме съвременни Интернет технологии – програмиране не HTML, CSS, PHP, MySQL и високо оптимизирани, бързо зареждащи се графични елементи.

Етапи:
За да бъде успешен Вашия сайт е необходимо да си отговорите на няколко основни въпроса:

Какви са основните цели на сайта?

  • “Лице на фирмата” в Интернет
  • Средство за информиране на клиентите
  • Средство, поставящо фирмата “лице в лице” с нейните потребители
  • Място за “мигновено” споделяне на информация
  • Средство за прокарване на нови идеи и продукти
  • Създаване на лобиращи групи
  • Средство за печелене на пари
  • Да спести пари по отношение на печат, пощенски разходи и поддръжка на телефон
  • Да оцени потребителския интерес по отношение на продукти или събития
  • Да превърне хора с нетрайни интереси в клиенти
  • Да поддържа бизнес взаимоотношенията с клиенти и партньори

За кого е предназначен?
Добре е да се знае към каква група хора е насочен сайта, тъй като различните групи имат различни интереси и съдържанието на сайта няма как да е съобразено с потребностите на всички. От значение е също дали сайта е предназначен за фирми партньори или за крайни клиенти, тъй като това оказва влияние върху начина, по който ще бъде разработен.

Какво да включва съдържанието на сайта?
Тъй като сайта е ориентиран към потенциалните му посетители, съдържанието му трябва да бъде интересно и привлекателно за тях. Обикновено му трябва информация за това с какво се занимава Вашата фирма, какви са продуктите и услугите, които предлагате, къде и как може да Ви намери за да ги купи и т.н. Ето защо, когато обмисляте какво да съдържа Вашия сайт би следвало да се съобразите с потребителите.
След като имате вече отговор на тези въпроси разработката на Вашия сайт ще премине през следните етапи:

  1. Свържете се с нас, като ни съобщите Вашите потребности и желания относно сайта, за да Ви изготвим индивидуална оферта – предложение.
  2. След като договорим условията по сроковете за разработка на сайта, неговата цена и материалите, които ще е необходимо да ни предоставите, ще започнем работа по проекта. На този етап ще е необходимо да потвърдите Вашата ангажираност към проекта, като заплатите 50% от сумата за разработка на сайта.
  3. Избирате име на сайта (след консултиране с нас и проверка на възможностите в Интерник.), както и пакет за поддръжка на сървър (хостинг)
  4. В рамките на договорения срок Вие може да видите примерен дизайн на сайта и да преминем към цялостното му изграждане. Във всеки етап от работата по проекта Вие ще имате възможност да следите неговото развитие и да правите своите коментари и корекции.
  5. След като приключи изграждането на сайта Вие имате възможност да го одобрите финално и в рамките на първоначално договорените условия ние да направим финални промени, ако това е необходимо. Едва тогава ще заплатите останалата част от цента на сайта.
  6. В последния етап Вашият сайт ще бъде инсталиран на мястото си (web сървър) и ние ще го тестваме в реални условия.

Популяризация

Когато един интернет сайт бъде завършен и публикуван в интернет пространството, желателно е да бъде регистриран поне в една интернет търсачка. Целта е да разберат потребителите, че съществува такава страница.

Търсачките обикновено имат система за класиране на сайтовете. С нейна помощ един сайт може да се появи на първа, стотна или десето хилядна позиция. Всичко е много относително, но едни от помощните трикове са оптимизирането на страницата, избиране на подходящи ключови думи и описание на сайта. Важно е сайта да съществува на колкото се може повече места като портали, страници на същата тематика и т.н. Важно е да се съобрази и рейтинга на сайта – да няма вируси, злонамерени скриптове и т.н.. Обикновено популяризирането изисква доста време, като и резултатът се появява след няколко месеца.

Търсачките предлагат различни техники за рекламиране на сайтове. Два от най-често използваните варианти е плащане на брой щраквания върху името на страницата (pay per click) или на брой импресии. При първата техника, собственика на сайта заплаща за всяко щракване по определена сума (напр. 0.20$), а при втория предварително се определя цената за това колко пъти е видян (зареден) рекламния текст. И при двата варианта, ако има сайт, който да предложи по-висока цена за тези услуги минава над Вашия сайт. Може да се ограничават резултатите за съответен регион, за да се избегне ненужното ‘таксуване’.

Анимации/презентации/Банери

Презентации, анимации …
За целите на атрактивното представяне на Вашата фирма пред клиентите можем да разработим разнообразни по съдържание и тематика презентации и анимации. Те могат да бъдат публикувани във Вашия web сайт или да се излъчват по време на пресконференции, фирмени представяния, тържества, панаири, изложения и т.н.

Банери
Банерите се използват предимно с промоционална цел. Те могат да насочват потребителя към определена страница и част от нея или да имат само информационна цел.
Съществуват статични и динамични банери:

Статичен – единично изображение, което е малко по обем и се зарежда бързо.

Анимиран – последователност от изображения, създаващи някаква анимация.

Банерите могат да бъдат с различни размери. Обикновено големината се съобразява с дизайна и свободното място на самия сайт. Често се използват цялата, половин, 1/3 или 1/4 от дължината на целия сайт. Може да се използват квадратни или правоъгълни, високи вертикални или мини- банери.

За контакт:

—————————————————————————————-
Електронна поща:
sinmania@abv.bg
Уеб сайт:
http://neykovi.royalsbg.com/

—————————————————————————————-

Поръчай:

%d bloggers like this: